მიწოდების პირობები

მიწოდება თბილისის მასშტაბით

  • თბილისში სტანდარტული მიწოდება 5-10₾ – 2 სამუშაო დღის ვადაში (კვირა დასვენება)
  • შეკვეთა უნდა განთავსდეს არაუგვიანეს 16:00სთ-ის
  • რეგიონებში მომსახურების საფასური 10-15 ₾ (ბარდება 4 სამუშაო დღის ვადაში)
  • თბილისში ანგარიშსწორება შეგიძლიათ, როგორც ადგილზე კურიერთან, ასევე საიტზე საბანკო ბარათით.
  • შეკვეთის შეუფერხებლად მისაღებად აუცილებელია გაფორმებისას ზედმიწევნით სწორად და სრულად შეავსოთ მოთხოვნილი ინფორმაცია.

მიწოდება რეგიონში

  • რეგიონის შემთხვევაში მიწოდება ხდება, შეკვეთიდან 4 სამუშაო დღის ვადაში. იმ შემთხვევაში თუ შეკვეთა განხორციელდა შაბათს ან კვირას, ათვლა იწყება ორშაბათიდან. რეგიონში გაგზავნის ღირებულებაა 7-9₾.
  • რეგიონის შემთხვევაში აუცილებელია საიტზე ბარათით გადახდა.
  • თუ შეკვეთის ჩაბარება ვერ მოხერხდა შეკვეთაში მითითებულ მისამართზე არყოფნის ან არასწორი/არასრული მისამართის გამო, შეკვეთა ჩაითვლება ჩაბარებულად და თანხა დაბრუნებას არ ექვემდებარება. მსგავს შემთხვევაში ამანათი დაბრუნდება მაღაზიაში და შესაძლებელი იქნება მისი გატანა დამკვეთის მიერ მისამართიდან:
  • თბილისის შეკვეთა დაბრუნდება (ოთარ თაქთაქიშვილის 12, თბილისი, საქართველო.) სამუშაო საათები 10:00 -18:00 ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით
  • შეკვეთის გატანისას აუცილებელია, თან გქონდეთ პირადობის დამადასტურებელი მოწმობა და შეკვეთის ნომერი;
  • თბილისის გარეთ, რეგიონებში ვერჩაბარებული შეკვეთა დაბრუნდება საკურიერო კომპანიის ოფისში. საკურიერო კომპანიის ოფისის მისამართი და შეკვეთის შენახვის ვადა მითითებული იქნება სპეციალურ ბარათზე, რომელიც დაგხვდებათ მისამართზე. შეკვეთის გატანისას საკურიერო კომპანიაში აუცილებლად უნდა წარადგინოთ პირადობის დამადასტურებელი მოწმობა.
  • იმ შემთხვევაში, თუ არ მიაკითხავთ საკურიერო კომპანიის ოფისს ბარათზე მითითებულ ვადაში, შეკვეთა დაბრუნდება თბილისში (ოთარ თაქთაქიშვილის 12, თბილისი, საქართველო.) სამუშაო საათები 10:00 -18:00 ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით
  • შეკვეთის გატანისას აუცილებელია, თან გქონდეთ პირადობის დამადასტურებელი მოწმობა და შეკვეთის ნომერი;
  • თუ კი შეკვეთა არ მიიღეთ მისი განთავსებიდან არჩეული სერვისის შესაბამისად ან/და არ დაგხვდათ მისამართზე ბარათი, გთხოვთ დაგიკავშირდეთ ელ.ფოსტაზე: office@beautyculture.ge
  • გაითვალისწინეთ, რომ შეკვეთაში მითითებულ ტელეფონის ნომერზე, კურიერს არ აქვს წინასწარ დაკავშირების ვალდებულება. შესაბისად, შეკვეთისას უნდა მიუთითო ის მისამართი, სადაც კურიერი აუცილებლად შეძლებს ამანათის ჩაბარებას, წინასწარი შეთანხმების გარეშე.
  • გაითვალისწინეთ, არასრული მისამართის მითითების შემთხვევაში, ამანათი დაყოვნდება ჩვენს საწყობში და არ გამოიგზავნება მანამ, სანამ სწორ ინფორმაციას არ მოგვაწვდით. ასეთ შემთხვევაში, გამოგიგზავნით წერილს მითითებულ ელ.ფოსტაზე ან დაგიკავსირდებთ თქვენს მიერ მითითებულ საკონტაქტო ნომერზე..
Delivery conditions

Delivery within Tbilisi

  • Standard delivery in Tbilisi: 5-10 GEL – within 2 business days (Sunday is a day off).
  • Orders must be placed no later than 16:00.
  • Delivery fee to regions: 10-15 GEL (delivery within 4 business days).
  • In Tbilisi, payment can be made either on-site to the courier or by bank card on the website.
  • To ensure smooth order delivery, it is essential to accurately and completely fill in the required information during checkout.

Delivery to Regions

  • In the case of regional delivery, delivery is made within 4 business days from the order placement. If an order is placed on Saturday or Sunday, the countdown starts from Monday. The cost of sending to the regions is 7-9 GEL.
  • For regional deliveries, payment by card on the website is mandatory.
  • If delivery of the order fails due to absence at the address specified in the order or due to an incorrect/incomplete address, the order will be considered delivered, and the funds will not be subject to refund. In such cases, the parcel will be returned to the store, and it can be collected by the customer from the address:
  • Tbilisi orders will be returned to (12 Otar Taktakishvili Street, Tbilisi, Georgia). Working hours: 10:00 - 18:00, Monday to Friday.
  • When collecting the order, it is necessary to have a personal identification document and the order number with you;
  • Orders that are not delivered outside of Tbilisi, in the regions, will be returned to the courier company's office. The courier company's office address and order storage period will be indicated on a special card that you will find at the delivery address. When collecting the order from the courier company, you must present a personal identification document.
  • If you do not pick up the order from the courier company's office within the period indicated on the card, the order will be returned to Tbilisi (12 Otar Taktakishvili Street, Tbilisi, Georgia). Working hours: 10:00 - 18:00, Monday to Friday.
  • When collecting the order, it is necessary to have a personal identification document and the order number with you;
  • If you did not receive the order in accordance with the selected service after placing it and/or did not find a card at the delivery address, please contact us by email: office@beautyculture.ge.
  • Please note that the courier is not obliged to contact you in advance at the telephone number indicated in the order. Therefore, when ordering, you must specify the address where the courier will be able to deliver the parcel without prior agreement.
  • Please note that in case of an incomplete address, the parcel will be held at our warehouse and will not be sent until you provide us with the correct information. In this case, we will send you an email to the specified email address or contact you at the contact number you provided.
Условия доставки

Доставка по Тбилиси

  • Стандартная доставка в Тбилиси 5-10 лари – в течение 2 рабочих дней (воскресенье – выходной).
  • Заказ должен быть размещен не позднее 16:00.
  • Стоимость доставки в регионы 10-15 лари (доставка в течение 4 рабочих дней).
  • В Тбилиси оплату можно произвести как наличными курьеру на месте, так и банковской картой на сайте.
  • Для беспрепятственного получения заказа необходимо при оформлении максимально точно и полно заполнить требуемую информацию.

Доставка в регионы

  • В случае доставки в регионы, доставка осуществляется в течение 4 рабочих дней с момента заказа. В случае, если заказ оформлен в субботу или воскресенье, отсчет начинается с понедельника. Стоимость отправки в регионы составляет 7-9 лари.
  • В случае доставки в регионы необходимо произвести оплату картой на сайте.
  • Если доставка заказа не удалась по указанному в заказе адресу в связи с отсутствием получателя или неправильным/неполным адресом, заказ будет считаться доставленным, и средства возврату не подлежат. В таком случае посылка будет возвращена в магазин, и ее можно будет забрать заказчиком по адресу:
  • Тбилисский заказ будет возвращен (Отар Тактакишвили 12, Тбилиси, Грузия). Часы работы 10:00 - 18:00 с понедельника по пятницу включительно.
  • При получении заказа необходимо иметь при себе документ, удостоверяющий личность, и номер заказа;
  • Заказ, не доставленный за пределами Тбилиси, в регионы, будет возвращен в офис курьерской компании. Адрес офиса курьерской компании и срок хранения заказа будут указаны на специальной карточке, которую вы найдете по адресу доставки. При получении заказа в курьерской компании необходимо предъявить документ, удостоверяющий личность.
  • В случае, если вы не заберете заказ из офиса курьерской компании в срок, указанный на карточке, заказ будет возвращен в Тбилиси (Отар Тактакишвили 12, Тбилиси, Грузия). Часы работы 10:00 - 18:00 с понедельника по пятницу включительно.
  • При получении заказа необходимо иметь при себе документ, удостоверяющий личность, и номер заказа;
  • Если вы не получили заказ в соответствии с выбранным сервисом с момента его размещения и/или не обнаружили карточку по адресу доставки, пожалуйста, свяжитесь с нами по электронной почте: office@beautyculture.ge.
  • Обратите внимание, что курьер не обязан предварительно связываться с вами по номеру телефона, указанному в заказе. Соответственно, при заказе необходимо указывать адрес, по которому курьер сможет доставить посылку без предварительного согласования.
  • Обратите внимание, что в случае указания неполного адреса, посылка будет задержана на нашем складе и не будет отправлена до тех пор, пока вы не предоставите нам правильную информацию. В таком случае мы отправим вам письмо на указанный адрес электронной почты или свяжемся с вами по указанному вами контактному номеру.